Reklamacija (postupak za prigovor)

Prodavač jamči kvalitetu isporučene robe. Kod preuzimanja robe potrebno je provjeriti broj pojedinačnih stavki, kao i bilo kakvo fizičko oštećenje proizvoda. Kupac je dužan pohraniti kupljene proizvode po uputama proizvođača. Tužba neće biti prihvaćena, ako kupac dokazivo nije postupio sukladno uputama proizvođača, ili je greška nastala zbog njegova lošeg rukovanja i skladištenja. Moguće je žaliti se samo na proizvode kupljene preko www.batat.hr

Prigovor se mora izvršiti bez nepotrebnog odgađanja, i to odmah na mjestu prigodom isporuke robe Kupcu.

Prigovor mora biti napisan putem e-maila na adresu info@batat.hr ili putem kontaktnog obrasca na stranici www.batat.hr

Na proizvod se primjenjuju istovjetni uvjeti jamstva, kako su navedeni na proizvodu od proizvođača/uvoznika/dobavljača

Kupac je odgovoran Prodavaču za bilo kakav gubitak, koji je nastao uslijed namjernog kršenja bilo koje od gore navedenih odredaba, odnosno, da nije naveo točne podatke u svome registracijskom obrascu.

Pravodobno prijavljena neispravna roba (proizvodi), dokazivo kupljena putem online trgovine www.batat.hr, će biti zamijenjena za novu robu (ako je na skladištu), odnosno, tužba će biti riješena povratom novca.